2020. jan 17.

Charles Bronson - Őrült edzés a rácsok mögött

írta: Royaliver
Charles Bronson - Őrült edzés a rácsok mögött

Lehet, hogy most azt hiszed, hogy a legendás filmszínészről fogsz olvasni. Hát nem! Anglia legőrültebb, legveszélyesebb és valószínűleg legerősebb rabjával ismertetlek meg.

Képtalálat a következőre: „charles bronson england”

forrás: ozy.com

Na, nézzük, hogy mit is kell tudni a csávóról! 67 éve Michael Gordon Peterson néven anyakönyvezték. Lényegében 22 éves korától az egész életét a rácsok mögött töltötte. A vicc az, hogy nagyjából semmi épkézláb bűntényt nem követett el, mégis 36 évet töltött magánzárkában és összesen nem volt 3 hónapot szabadlábon. A fickó ultra agresszív, ultra erős és valahol teljesen őrült.

Képtalálat a következőre: „charles bronson england”

forrás: ibtimes.co.uk


Legendás erejét pár négyzetméteres cellákban alakította ki. És ez az erő tényleg valódi és kézzelfogható. Rövid szabadlábon tartózkodása alatt egyszer puszta kézzel tépett szét egy rátámadó rottweilert. Az ereje olyan iszonyatosan nagy, hogy képes volt puszta kézzel meghajlítani börtönrácsokat és cellaajtókat felfeszíteni. Mind a bentlakók, mind az őrök rettegnek tőle. Egyszer 12 fegyőrt vert meg meztelenre vetkőzve. A teljes testét bekente vajjal és szó szerint legázolta fogvatartóit.

Képtalálat a következőre: „charles bronson england”

forrás: metro.co.uk

Remélem elkezdett érdekelni, hogy miként és hogyan is sportol ez a figura?! Kezdjük rögtön Charles Bronson (ma már Charles Salvador) gondolataival a testedzésről:

- Saját testsúlyos edzés mindenek felett (bár az is igaz, ha egy öt négyzetméteres acélszobában éled az életed nagy részét nem is biztos, hogy túl sok választásod van...)

- Bárhol végezheted (Nincs időd edzőterembe járni? Sokat utazol? Vagy csak bevarrtak 10 évre a sittre? A tested mindig kéznél van.)

- Egyszerre végezhetsz kardiót és erőedzést. Csak növeld a tempót és csökkentsd a pihenőidőt. Csupán napi fél óra ráfordítással lehetsz gyors és erős is.

- Felejtsd el a kiegészítőket! A szteroidok és a fehérjeporok szart sem érnek! (Újabban a fehérjeporokról már azért másként vélekedik. Tegyük hozzá, hogy a nevével ellátott fehérjepor került a piacra. Tudod! Pénzért mindent!)

Képtalálat a következőre: „charles bronson england muscle”

forrás: dailymail.co.uk

És akkor nézzünk bele az edzésébe!

- Fekvőtámasz

Napi 2000 fekvőtámasz az adagja. Ezt két darab 1 órás blokkban végzi el. Percenként 118 darabot képes ledarálni. A legjobbja 1 perc alatt 172 darab!!!! Ha belegondolsz, a faszi 2 hét alatt több fekvőtámaszt tol le, mint TE egész életedben!
A fekvőtámaszok minden elképzelhető formáját nyomja. Kétkezes, egykezes, hindu stb.

Kapcsolódó kép

 

forrás:capoeirayawaresa.blogspot.com

- Guggolás

Bronson a sitten a saját testsúlyos guggolás minden formáját imádja. Az egy,- és kétlábas verzió, hindu és Sissy-guggolás is ott van a napi rutinjában. A súllyal való guggolásról írta, hogy sokáig terroristákkal a nyakában nyomta. „Otthon ne így csináld! Én jobb híján iraki gépeltérítőkkel a nyakamban guggoltam! Te inkább használj súlyokat!"

pistol squat, prisoner workout, bodyweight exercises, convict conditioning, illustration

forrás: artofmanliness.com

- Egyéb gyakorlatok, amiket alkalmaz: tolódzkodás széken, lábemelés, négyütemű fekvőtámasz és felülések. Minden nap teljes testes edzéseket tol és mindezt őrült ismétlésszámokkal. A tolódzkodásból például napi 800 darab a rutin.

illustration, dip, prisoner workout, convict conditioning, bodyweight exercises

forrás: artofmanliness.com

Azt gondolhatod, hogy ennyi ismétlés egyszerűen leégeti az izmot az emberről. Bronson testsúlya viszont majdnem egy mázsa, ami azért elég emberes.
Bronson több könyvet is írt a testedzésről, nevéhez pontosan 6 darab, a  fitneszhez és erőhöz kapcsolódó világrekord tartozik. Hihetetlen életéről 2009-ben Tom Hardy-val a főszerepben készült film "Bronson" címmel.
Tekinthetsz Charlie Bronsonra a bűnözőre megvetéssel, de mindenképp meg kell emelned a kalapod az egészséggel és edzéssel kapcsolatos elhivatottsága előtt. Saját szavaival zárnám a róla szóló bejegyzésem:

"Én vagyok a fekvőtámasz és a felülés királya. Nyomtam már 25 fekvőtámaszt két emberrel a hátamon ülve, és guggoltam három férfival a vállaimon! Mióta az eszem tudom sportrekordokat állítok fel a börtön falai között. Mutass nekem még egy embert, - legyen akár fele annyi idős, mint én - aki fel tud emelni egy szabvány méretű biliárdasztalt. Én meg tudom csinálni. Mutass nekem még egy fickót, aki egy óra alatt képes 1727 fekvőtámaszt lenyomni. Én lenyomom. Egyszer nyolc évig nem emeltem súlyokat, aztán bementem egy edzőterembe és a fekpadon tízszer kinyomtam a 140 kg-ot. 1,8 méter magas vagyok, 100 kg a súlyom és ugyanolyan erősnek érzem magam, mint amikor 21 éves voltam... Van valami mélyen bennem, ami nem nyugszik. Magányos fitnesz túlélő vagyok."

Képtalálat a következőre: „charles bronson england muscle”

forrás: independent.co.uk

Köszönöm, hogy elolvastad a cikkemet, kövess Instagramon is!

Szólj hozzá